torsdag 31 januari 2008

Garderobsdörrar!!

Efter långt letande efter en garderob som skulle passa in i hallen tog vi tag i det själva ..Fick maken att snickra till ett par dörrar, sen så satt vi in en stång att hänga kläderna på,nu fattas bara hyllor att ställa skorna på. Har satt in ett sko ställ profisoriskt Vi får se hur länge det dröjer innan hyllorna kommer in??
Det sägs"att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge
" Dumt påhitt jag vill ha det NU..Sen ska det sättas lite lister runt dörrhålet
(till höger)
Ja ni får se färdigt resultat(hoppas det inte dröjer allt förlänge??)
Hade bra! Kram Maria

20 kommentarer:

Synnøve. sa...

Ser inte alls dumt ut det där spör du mig.Det blir oftast bra när man gör saker själv.
Det blir säkert bra. Väntar med spänning på slutresultatet.
Nattaklem fra nabolandet.
Synne :)

Min Skattkammare sa...

Vilket fint skåp, maken får högsta betyg!
Vad roligt att du tycker om mina tavlor, det är ju toppen med bloggen när man behöver smakråd. Att fråga maken är lönlöst....
Men det är ju dina mammelucker jag målat......hi hi, för Anette blev väl inspirerad av dig, eller hur!?
Klart att du ska titta in här om du åker till Eva, det är bara ca 3 km mellan oss.
Önskar dig en skön helg!
Kram Kicki

My Lovely Home sa...

=) 9 puh! men ok! vi syns då!

Änglahem sa...

Så mycket finare och charmigare än en färdigköpt garderob! Super duper fint!!!

Ha en skön helg!
Kram Ulrika

Marie sa...

Det blev verkligen jättesnyggt! Alltid kul när man har gjort det själva.

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Sagalisa sa...

Nämen vilken duktig gubbe du har...vad hade vi gjort utan dem!!!!
Trevlig lördag/Anna

Millas hem sa...

Charmiga dörrar...
Kul också att designa själv..
Kram Camilla

Lilla Trollbacken sa...

Godmorgon lilla Maja!
Hur är det så här på lördag förmiddag. En annan var uppe med tuppen (ok, minstingen väckte mej)och bakat timjanbullar. Dom blev supergoda. Ska ha dem till potatis och purjolökssoppa idag till lunch.
Ps. snygga dörrar.....
Kram
Gabrielle

Gry sa...

Jag är svag för platsbyggda skåp....och inte så rent lite avundssjuk, ha,ha.. Hälsa maken att han gjort ett fint jobb ;-)

Håller med dig att varför vänta om man kan få det NU???

Ha en fortsatt fin helg, och det är bra att du muntrar upp syrran lite idag!

Kram Gry

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Skitsnyggt,Peter

Cattis sa...

ja vill man ha något gjort får man göra det själv :)
Har jag ofta märkt *s

Det ser jättefint ut!

Sitter här och myser med datorn och virkningen och lyssnar till ungarna som pysslar med sitt. Mellantjejjen över på sin flöjt mest hela dagarna *s

Kram
Cattis

Gry sa...

Säkert inte så kul för er i branschen att det ständigt dyker upp nya nätbutiker... Ärligt så funderade jag själv på det för ett tag sen; alltså inga långtgångna planer, men jag var sugen att börja kolla upp lite.

MEN, intresset för interiör är stort som aldrig förr- så jag tror det är plats för många av er ;-)

Kram Gry

Min Skattkammare sa...

Hej igen!
Vad roligt att 40-års kalaset var lyckat, skönt att se att mammeluckerna var kvar......hi hi!!
Klart att du får länka, då gör jag det också!
Är det bara nätbutik du har, eller har du en man kan besöka också?
Ha´en skön kväll du också!
Kram Kicki

me and alice sa...

Hej!
Vilka fina garderobs dörrar... Din man är verkligen händig.
Självklart får du länka till oss!
Kram Susanne

Marie sa...

Det klart att du får länka, jag länkar dig också.

Ha en bra vecka!
Kram Marie

LantlivsAnette sa...

Åhh vilken fin garderob !! vad bra att få undan alla kläderna..jättefint..
Jag vet hur det är..man vill få gjort det man tänkt..nu och på en gång...
Kram Anette

Ann-Catrin sa...

oj oj vilka underbara dörrar.. sitter alldeles hänförd!!
må så gott A-C

Små Hjärteting sa...

Vilken jättefin garderob! Har jämt jobb att få min man att göra en hatthylla...:-)) Ja ja, Rom byggdes ju inte på en dag sägs det. Hit tittat jag in igen.
Kram Jenny

Guldkorn i min vardag! sa...

Vilket gulligt namn du har på din blogg, tycker att garderoben blev jättescharmig!
Kram Ulla-Bella

Philura sa...

Vilka läckra garderobsdörrar.
Cathrine