onsdag 16 januari 2008

Dokument!!

Tänk.. att jag glömt, att jag köpt detta dokument.. hittade det i mina gömmor..fatta att man har för mycket saker.....Men jag blev lycklig!!

Det är inte så stort som Anettes detta är 30x30 lagom för mina väggar !!



Ja ..idag pirrar det i magen !! Vi ska på mässan i morgon..ska bli jätte roligt. Hoppas hitta massor med fina saker?? Ja fina saker finns det men man ska lyckas hitta det där lilla exrta..det är alltid kul.

Till er som inte kommer i väg ,ska vi försöka glädja er med bilder från mässan..Jag lovar inget man ska försöka.

Ha en jätte skön kväll alla!
Kram Maria



25 kommentarer:

Älfgärdet sa...

Så vackert dokument! Måste gå upp på vinden & se om mina förfäder har lämnat kvar nåt liknande...

me and alice sa...

Åh, vilket vackert dokument. det skulle jag gärna lägga vantarna på*fniss*. Det kommer bli fint på väggen. Hoppas det går bra på mässan och att ni hittar mycket fint..
kram susanne

me and alice sa...

Bara jag igen...
Vilken fin butik ni har. Dit måste jag åka någon gång...
kram igen.

Gry sa...

Usch, så hämskt med din kompis.... Ja, jag kan erkänna att mycket oro och rädsla finns kvar hos mig..Det är som att man är märkt för livet av det som har hänt mig. Känns för jävligt att man inte ska känna sig trygg efteråt heller... Din kompis borde inte blivit friskförklarat helt enkelt. Ibland jag känna att jag skulle vilja göra CT-röntgen varje år för att känna mig riktigt trygg.

Ha det så kul på mässan i morgon, och visa kort på din blogg sen ;-)

Gillar ditt dokument, föressten- händigt format;-)

Kram Gry

sagolikflora sa...

Hej svej!
tack för kommentaren på min sida =)
Jag blev just ett stort fan av din sydda rullgardin. Jag brukar sy vanliga gardiner med gamla lakan. Love it!!!! Din hissgardin vart ju så himla fin. Jag ska sy två stycken hissgardiner till mitt vardagsrum. Så jag ska titta noga på bilden hur du kan tänkas gjort, jag behöver lite inspiration. Vet inte riktigt hur jag ska göra...
Har du något bra tips, när du gjorde din?... Jag funderar på hur jag får till så att spetsen syns bra. och att den ska ju rullas upp.... Köpte du en sån rund trästång och kapade till rätt längd...?
Kram Caroline

Jes/Vita villa vila sa...

Vilket fint!

Ha en skön kväll.
Kram /Jes

Skatan sa...

Så fint dokument! Var köper ni dem? Jag gillade din storlek, att det var lite mindre det vill säga.

Hoppas du får kul på mässan!

/Skatan

Randi sa...

Vakkert dokument. Gleder meg til å se bilder fra messen. Er alltid spennende og se hva andre finner av små og store skatter.
http://blogg.hobbyboden.com/randi

Hanna sa...

Verkligen ett vackert dokument. Gud va kul att gå på mässan med stort M....njut åt mej också är du söt. Jag vill ha fullständig rapport sen.
Ha de gott
kram

Änglahem sa...

Vilken tur du har som hittat detta fina dokument!!!
Ser jättefint ut*vill ha*

Kram
Ulrika

Gry sa...

Hej Maria!

Ville bara sticka inom och önska dig en skön helg! ...Men, du är kanske på FOREX?- lyckost! Önskar dig en skön helg ändå;-)

Kramar Gry

Jessan sa...

Tittar in o önskar fin helg! / kramar Jessan

Dorthe ♥ sa...

Du har en underbar blogg!!!

Kram
Dorthe

LOPPISLIV sa...

Underbar blogg du har. Vilket vackert dokument..lyckost...letar efter liknande att rama in.
Kram Paula (ny i bloggvärlden)

White Season sa...

Vilket fint dokument, lagom i storlek ju :-) Hoppas du hade trevligt på mässan. Ha en bra vecka! Kram Malin

Lilla Trollbacken sa...

Hej kompis!
Har äntligen lyckats få till min. Det tog sin tid, men det blir nog bättre med lite övning. Du kan väl tycka till och återkomma.
Kram G

Lilla Trollbacken sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Gry sa...

Kika in hos mig ;-)

Kram Gry

Gry sa...

Det var därför jag lämnade meddelande till dig;-) Du kan kolla din mejl nu!

Kram Gry

Kerstinsdottern sa...

Jag vet inte var min kommentar tog vägen....??? Skrev en alldeles nyss men den försvann visst!?
Din bild på mammaluckerna är så fin och lite humoristisk!

Kerstinsdottern sa...

Mammeluckerna, ska det vara... fniss

Majas mammelucker sa...

Hej Gry!
Jag har fått fel på min mail..
Hur ska jag göra för att komma in till dig??
Kram Maria

Gry sa...

Nu ser jag att det funkade! Kolla bara i mitt andra inlägg hur du ska göra för att länka mig, lite trixigt när det är sluten blogg ;-)

Jag är så glad att du vill följa med mig vidare ;-)

Kram Gry

Gry sa...

Men du lämnar kommentar på min sida just nu...Hm...Konstigt. Jag har skickat till din mejl på ny. Prova igen!

Kram Gry

Gry sa...

oj,nu tog jag bort dig och skickade ett nytt mejl, eftersom det första inte fungerade. Men det verkar som du kommer in nu i alla fall.... Puh, vilken soppa!

Hoppas det inte strular något mer för oss nu ;-)

Jag länkar er nätbutik igen såklart! Nu ska jag in och titta på era nyheter ;-)

Kram Gry