torsdag 24 januari 2008

Hej och välkomna till formexmässan
i sagans värld..
Ja,här ser ni mig och min nyblivna man..
vi slog till och gifte oss när vi alla var samlade.. Hihi...
Jag har kämpat med vikten för att komma i brudklänningen..
jag tror att jag lyckades..eller vad säger ni??
Nu när vi är här ska vi passa på att köpa in lite möbler gubben och jag...
Vi hittade detta bord med lite tillbehör..fint va??
Lite plåthus som lyser upp i mörkret måste vi ha sa jag till gubben och han samtyckte..

Fina krukor är bra att ha,utifall du kommer hem med en blomma till mig ,sa jag och fnissade...
Maken tittade på mig och sa..
du får väl aldrig några blommor av mig, det är bara onödigt med krukor..
Det blev i alla fall krukor,dukar,ljusstakar,lite hyllor,speglar,m.m..
Ja det blir nog bra så här sa jag till gubben och han samtyckte..
Det var allt från mässan och försåss gubben och jag..



13 kommentarer:

My Lovely Home sa...

Kul att det blev bra denna gång=)
Natti natt

smultrongården sa...

Kul med nya bilder från dig! Otroliga nallar hon har Bukowski - jag tycker faktiskt dom är lik henne...
Mycket läckert ni hittade..!
Ha´t bra, vi hörs. Kram Eva

Anonym sa...

Oh vilka söta och goa nallar:-) Jag älskar nallar och har samlat i många år!! Bukowskis nallar är så fina och jag har många därifrån i samlingen. Plåthusen blir jag alldeles "sjuk" när jag ser, har ännu inte hittat några här där jag bor. De är så fina!!
Kram

Gry sa...

Schysst gubbe du skaffat dig! Ni verkar komma bra överens, hi,hi...

Tack för kommentaren hos mig. Jag har faktiskt haft en bra tur till Oslo, allt har gått så bra!

Nu måste jag sova, är jättetrött! Kram Gry

Cattis sa...

Den där mässan ser ut att vara riktigt kul att ha varit på. Är den bara för fackfolk?

Kram
Cattis

Synnøve. sa...

Morgon. Vilka söta nallar. Härlig mässa. Säger som Cattis, är mässan bara för fackfolk? Där skulle jag kunna vandra runt. LÄNGE, hehe.
Kram :)

LantlivsAnette sa...

Men du..vilka fina bilder..det är så himla kul att se alla andras bilder från mässan..
Nääe..jag köpte inte några fler bestick av dom där fina då jag var på Ambiance ..men nog skulle man allt vilja ha flera..
Nu längtar man ju tills allt fint kommer som man beställt från mässan..eller hur ?
Kram Anette
p.s vad fin du var på bröllopskortet..hii.hii..

Jessan sa...

Mycket fint! jag älskar de cremefärgade ljushusen! Jag jar det stora och lilla, det mellersta saknas....ha en fin helg! Kramar Jessan

My Lovely Home sa...

Jasså du är uppe och bloggar! syns snart!

White Season sa...

Å så mycket fint! Bordet och bänken är riktigt fint... Jag antar att det var trevligt på mässan, man får ju kliii i fingrarna nu. Vill bara få vår... Trevlig helg, kram Malin

Gry sa...

Hej! Kommer ni att få in de där fina zinkhusen som finns lite här och var? Skulle så hämskt gärna vilja ha ett!!

Har varit på loppis och fyndat idag. Lite foton finns på min sida;-)

Ska kolla in i butiken nu, och se vad ni fått in.

kram Gry

Jessan sa...

Åh vad bra! Att ni köpt hem ljushusen! Du kan skicka mej en blink när ni får hem dem om du kommer ihåg....ha en jättefin Lördagkväll och Söndag! Kramar jessan

Ninis74 sa...

söööta nallar.. älskar alla sorters nallar...
Ha en underbar kvällis..