söndag 6 januari 2008

Utmanad

Jaha... nu har jag blivit utmanad av syster "Lantlig charm"
Jag ska berätta sju sanningar om mig själv.

1. Social- gillar att ha folk omkring mig.
2. Svårt att kasta- samlar på hög
3. Nyfiken
4 .Glad och omtänksam
5. Ormfobi
6. Älskar te
7. Måste tända ljus-förhöjer mysfaktorn

Det var lite sanningar om mig!!

Jag utmanar följande bloggar!
1.Madicken
2.skatan
3.hannah
4.nygammalt
5.cattis
6.hanna
7.me and Alice

Reglerna är: Länka till den som utmanat dig.
Berätta 7 sanningar om dig själv.
Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till dom som du utmanar.

Lycka till!! Kram Maria

8 kommentarer:

Gry sa...

Hej och tack för utmaningen! Kul att få tänka efter lite;-) Tog lite tid att skapa länkarna, tyckte jag, men det är ju nyttigt att öva, eller hur?

Kram Gry

LantlivsAnette sa...

Gomorron !
Du är omnämnd på min blogg idag,gå in o kika !!
Kram Anette

Jessan sa...

Ska bli kul att följa dej! Och välkommen till bloggvärlden! En försiktig varning utfärdas dock...Den är gravt beroendeframkallande...
Låter underbart att bo på en ö !?
Kram Jessan

Cattis sa...

Har inte bakat brödet ännu, vi äter fortfarande på förra "baket" :-)
Men nästa gång jag bakar är det Marias limpa som gäller!

Har klurat färdigt på utmaningen och skickat stafettpinnarna vidare.

Ha en bra dag i dag ~ och jodå ~ bloggande ÄR beroendeframkallande :-)

Jennys Vita Villervalla sa...

Välkommen till bloggvärlden!
Ser fram emot fler inlägg på din fina blogg!
Kram
Jenny

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hallå där!

Kul att du utmanade mig, men jag passar... Hade precis fått en utmaning som jag lade ut på min blogg igår!
Kul att du tänkte på mig iaf!

Ha det så gott!
Hanna

Nygammalt sa...

Hej!
Tack för det, men jag är tråkig och säger att jag redan har blivit utmanad tidigare.

Hoppas du får en skön vecka!
Kram.

johanna sa...

Hej..gud vad roligt o åka dit!!Vi ska oxå=))
Helsingborg-helsingör åker alltid vi sen mot roskilde efter det är det lite smävägar kommer tyvärr inte ihåg riktigt..Hade fusk med GPS=)
Vi kör alltid lite "gypsy" stil när jag o min sambo åker så vi sover i bilen..=)Allt för att ha mer pengar o handla=)
Kraam