måndag 3 mars 2008

Tillökning!!!!

Men ojjojj!! Har vi fått tillökning!!!!!!.....
Nej min svägerskas "man" hittade den i sitt garaget nu när dom ska flytta i hop..så vips blev det två..Man tackar och bugar!! Började inta bra i natt.... har fått magsjuka tydligen en lätt variant som hon sade när jag sjukanmälde mig..det går magsjuka för fullt här omkring..Har fått i mig lite frukost ..en bra början..Men orken är inte på topp...Men lite bloggning försöker jag orka med ..det förhöjer liksom vardagen!! Ska lägga mig och titta i lite tidningar och drömma mig bort.....
Ha en underbar dag i solen(här skiner den för fullt!!) alla mina blogg vänner .
Ta hand om er!! Kramar Maria.

40 kommentarer:

Helena Sjögren sa...

Hoppsan , har den stora stegen haft hemligt natt besök och förökat sig ;)Så kan det gå. Fina är de i alla fall, vill oxå haaaaa !
Kram Helena

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo
Kul att du tittade in hos mig.
Visst får du länka mig, jag länkar dig...
Åhhh en til sån där fin stege, jag vill också ha en sån.....
Ha en skön vecka
Kram Liselotte

Min Skattkammare sa...

Nej men.....hoppsan, hi hi, är det så man ska göra, bara ställa fram nåt.......så vips blir det två!!?
TACK rara ni för besöket ni förärade mig med!! Vad roligt det är att få ett ansikte på de man "babblar" med på bloggen! Och så vill man ju åka och se er butik! Kanske man kan ta det samtidigt som Slottsboden vid Strömsholm, eller tänker jag väldigt tokigt? Jag får nog leta på lilla kartan så jag får en överblick!
Usch för magsjuka.....blää....vem uppfann det?? :o) Själv har jag magkatarr......jag stressar över allt och inget, suck!
Krya på dig, vännen!
Ha´det så bra!
Kram Kicki

Synnøve. sa...

Grattis till tillökningen i familjen.Mån tro de har hört på Robbans låt, Båtlåt hihi.
Magsjuka kan man vara utan. Hoppas du kryar på dig snart.
Kram Synne ;D

Cattis sa...

en sådan söt liten "avkomma" *s

Krya på dig och hoppas det stämmer att det är en lätt magåkomma

Kram
Cattis

smultrongården sa...

Aj då, det lät väl verkligen inte bra. Blä för magsjuka! Men lika fort den kommer försvinner den oftast.
Jättekul när ni kom - som vanligt. Kul att träffa folk med likasinnade intressen...
Och tack för allt snällt ni skrev om thepartyt!
Men du, vilka sagolika stegar. Dom är ju så otroligt användbara. Vi har några som vi ska ställa ut i trädgården - men absolut inte så fina som dina.
Nej, nu är det käk för hungriga grabbar som gäller.
Hälsa alla dina mammor & syrror & allt... kramar Eva

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!
Jag sitter å bloggar mig omkring i väntan på att maten ska bli klar å då fann jag dig.
Måste säga att du har det så fint å en underbar blogg.Visst är det nåt visst med gammla stegar.
Kram Pernilla

Gry sa...

Men din stackare, har du också fått magsjuka nu? Aj, aj, aj....Jag tycker synd om dig! Men du, om det är något som "går", varför kan det inte bara gå sin väg? Hi,hi...en norsk musiker ställde den frågan i en låt en gång (Öystein Sunde, om du hört om honom...) Bra fråga i alla fall!

Ajabaja stegorna, inte hålla på sådär på nätterna. Det blir inte plats till flera snart, fniss... Schysst syster och svåger du har. Vad dyker upp härnäst? Spännande. Kul med folk som flyttar ihop, för det blir ofta så att det finns dubbelt av mycket, och då regnar det kanske lite på släkt och vänner ;-)

Hoppas du snart blir frisk. Krya på dig, min vän! Kram Gry

Gry sa...

Jasså, så du var in hos mig just när jag knackade på din dörr, hi,hi..

Kram Gry

Gården på höjden sa...

Tack för ditt inlägg på min sida!!
Stackars dig...
Tycker synd om dig, krya på dig.

Kram
L

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Å en till sådan där fin stege. Du måste ha maximal tur. mvh irene

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hihi..gillar minbloggs kommentar!!!

Ja de är fina!!

krya på dig!!

En solig, vårig hälsning !!
Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥
~~~`*'*´~~~

Evas Paradis sa...

Du är en lycklig människa du som har TVÅ så fina stegar!
Osis med magsjukan ... hoppas du piggar på dig snart!
Kram Eva

Marie sa...

Nämen, har du två fina stegar nu!!! Jag vill också ha!!!

Hoppas att du snart kryar på dig!
Kram Marie

Lilla Blanka sa...

Hej Maria!
Men vad kul att det blivit två...hihi och de är ju jättefina!
Natti natti vännen
Mia

Ewa sa...

Hej Maria, och tack för ditt trevliga inlägg. Kul att du hittade in till mig. Välkommen åter! =)
Vilken fin blogg du har. Ska kika in här fler gånger.
En ö... Låter mysigt. Vad är det för ö?!
Mysigt ni bor, och härliga stegar. Förstår att du vart glad över dem!

Kram
/Ewa

MiaMaria sa...

Hejsan!
Och vad trevligt med nytt besök som tassar omkring välkommen åter!

Men vad trevlig tillökning....de ser så fina ut man önskade verkligen att man hade iallafall en av dem......

HA´en bra dag!
Miamaria

Skatan sa...

Hej! Fy bubblan...en icke självvald bantningskur. Inte kul!

Hoppas det går över snabbt som tusan!

Sköt om dig.

/Skatan

PS - ser framför mig allt kul du kan hitta på med de där vackra stegarna - din lyckost!!

Tina sa...

Grattis till tillökningen... :-)
Tråkigt med magsjukan, hoppas du kryar på dig snabbt. Kram Tina

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

tjingeling!!

Men så kul..nu blir ju jag avis ju!!Älskar ju musikaler...
Såg grease med Pernilla för herrans massa år sen!!Kanon!!

Ja du, dessa gubbar..vad ska vi gör med dem!!!!

~~~~~~***~~~~~~~~
En solig, vårig hälsning från
♥Mamma Millan♥
~~~`*♥*´~~~

Änglahem sa...

Nähä du....vad fuskigt!!*gråter en skvätt* mig vill ha!!! Ok mycket skoj med en svåger och syster som ska flytta, det kanske hinner dyka ner lite mer hos dig från dom?!
Så fina!!!!
Magsjuka...fy attans! Låg jag här också med i går...jobbigt! Men det är ju tur att det går över fort, även om orken inte kanske är den bästa men imorgon räknar iaf jag med att vara på topp igen!


Kramar & Krya på dig!
Kram
Ulrika

Villa Nyhem anno 1918 sa...

Krya på dig kram maria

Ann-Catrin sa...

Haj vännen!!
Hoppas magsjukan lagt sig..inget kul det där!!
Ja då har du två stegar.. så snygga dom är bägge två.
ha det så bra och krya på dig!!
Visst d får du länka mig.. då bli jag ju så glad!!
Kram a-C

Unknown sa...

Tack för din fina kommentar!! =) Visst får du länka, kul!! Stegarna är helt ljuvliga...lyllos dig! Ha dfet gott Många kramar Malin

Lilla Blanka sa...

Hihi, ja det gäller att mata männen med info om madonnor, glasklockor, gamla nötta vita shabby saker och sånt så vet de vad de skall hålla ögonen på :)
kram
Mia

MormorRuthsAnn sa...

JÖsses, den rubriken var rolig!!!! Men den dö...(som man säger i Götet ;)). Vad kul med en liten söt stege också...har du bestämt någon plats för dem ännu?
Tack för åsikten om hallen...små världsliga viktiga detaljer...jaja.

Kram, krya på dig!
Ann

Jes/Vita villa vila sa...

Vilken härlig tillökning ☺

Krya på dig så mycket!

Alltid lika mysigt att titta in här! /Jes

Lilla Blanka sa...

Hej igen!
Javisst, självklart får du länka till mig, jag blir bara jätteglad!
Kram
Mia

Lilla Blanka sa...

..jag lägger till dig bland mina länkar oxå :)

Mamma C sa...

Vilken tur du har med dessa stegar. Hoppas du blir frisk snart.
Mamma C

me and alice sa...

Snacka om tur!!!
Du är allt en riktig turgumma du!
Dom e så fina båda två... Kul att det var olika storlekar på dom också!
kramis /Susanne

Tidsmästarinnan sa...

men du, man ska väl ha tre i samlingen... :) (den kommer nog snart!)
Jättefina!
Krya på dig!
S

Peters Projekt sa...

Va´kul att stegen/pallen fått en lillebror! Dom såg väldigt fina ut tillsammans.

Tänkte i all enkelhet önska dig god tillfriskning. Hoppas att du fick möjlighet att mysa med dina tidningar.

Vad gäller sol så hade vi också en så´n där gul grej på en blå himmel idag. Just nu är det dock väldigt vitt på marken - det snöar! Var inte precis vad man väntat sig. Är inte våren på gång?

När får man se lilla Tiger i bild? Skulle vara kul ;)

Ha det så bra Maria! Krya på dig / Peter

Taggtråd & Gamla spetsar! sa...

Men du!!.....livet är bra orättvist.....du har två och jag har ingen (ler) det tycker jag är fusk dom är ju superfina!!
Kram Helen

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka underbara stegar! Min mamma har en likadan, men hon har inte velat dela med sig av den....hi hi...

Ha en skön helg, kram!

Sallys hus sa...

men du va orättvist!!!
2 stegar!!

jag vill med ha sånna där!!
(nu låter jag som ett grinigt barn)

Krya på dig och hoppas övriga familjen klarar sig!
Kram Katarina

LantlivsAnette sa...

Åhh vad bar..nu fick du en till..jättefin..
Åhh nääee har du blivit sjuk..krya på dig nu..
jag är hemma ännu..är inte riktigt kry än...
Kram Anette

Helena Sjögren sa...

Hallå vart har du tagit vägen ? Hoppas du e piggare nu : Kram Helena

lottens vita och gröna sa...

vaaaaa vilken lyllis! hoppas att magen repar sig fort, stackars! kram lotten

sextiofemman sa...

Halloj Maria!

Nu ska vi se om det funkar *ler*

kram Bibbi