måndag 1 september 2008

Förkyld

Hej på er alla!!

Ja nu har man hunnit jobba i några veckor,och träffat alla igen...och vad händer då jo..

alla bakterier blandas och vipps så har dom landat på mig.. jag har blivit förkyld och fått feber..inget kul..men jag hann i alla fall gå på mässan ..det var kul ..träffade Annas vita hjärtan

en urgullig tjej med många ideer..hon hade egen monter där med mycket fina saker.

Lite roligt var det när jag kom till hennes monter stog Västerås tidning där och intervjuade henne och när dom skulle ta kort ville dom att jag skulle vara med på kortet tillsammans med Anna..roligt.. hi.hi..vi får väl visa det om det kom med i tidningen..(linslus som man är..) så får vi visa er..

Blev lite strul med bilden jag lade in..vet inte vart den tog vägen..men.. men
det får bli ett inlägg utan bild denna gång..

Tack alla ni som skriver en kommentar det värmer ska ni veta!

Kramar Maria!!

6 kommentarer:

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej gumman!

Visst var det en underbar mässa i år!
Jag handlade alldeles för mycket...som vanligt!

Hihi visst var det roligt att du var där just som tidningen dök upp.

Ha det bäst vännen!

Kram Anna

Annas skattkammare sa...

Ska bli spännande att få se, hoppas det kommer med och du visar väl? Krya på dig! Kram /Anna

sextiofemman sa...

Hej Maria!

Jobbigt med dessa "bacillusker".Dom har landat på mig också, men jag orkar jobba.

Hoppas du orkar komma på fredag i alla fall.
kram Bibbi

Vardagslycka sa...

Hejsan!
Jag viftade med armarna och vinkade åt dig på håll i torsdags, men du var upptagen!
Visst var det en härlig mässa med mycket fint men oj, vad tröttsamt det är att gå runt sådär mycket!
Ska bli spännade att se när tidningen dyker upp!
Hoppas du snart kryar på dig!
Nu har vi börjat med höst-tider i butiken så nu måste jag få tid med ett besök hos er snart!
Krya på dig kramar från Carina

Synnøve. sa...

Du är en riktig linslus du hehe...
Hoppas den ergelige förkylningen lämnar dig snarast. Många går runt och snuffsar nu.
Krya på dig vännen.
Synne.

Ann-Catrin sa...

Hallå där!!

ja hon hade en alldeles underbar monter..Anna!

Frkylningarna verkar dugga tätt nu.. är inte det lite förtidigt!!
krya på dig vännen
kram A-C