måndag 8 september 2008

Mera målning och utmärkelse.........

Som jag sa tidigare så har jag målar en hel del i sommar....
så nu ska ni få se hur det såg ut innan....höll på att glömma och ta kort därför blev det taget när jag är på gång med målningen....så här ser det ut före........ så här ser det ut när jag är klar.........
bilder på vårat köksbord och stolar.........
det är en fröjd när det är klart.....så välkommen hem till mig på en fika.......



Nu till gulliga människor som finns runt om kring mig....... Ett stort Tack till Tina som har I Mitt vita Hus
för att du tänker på mig .




Ett stort Tack till min bästa vän Gabrielle som harLilla trollbacken som tänker på mig....
Jag blir alldeles rörd när jag får två utmärkelse på samma dag......
Ett stort Tack till er........





Vad vore livet utan vänner............
En stor Kram till er alla.......var rädda om er!!
Tack för att ni finns..../ Maria




15 kommentarer:

Sallys hus sa...

Heeeej!

Så fint det blev....det vore mysigt att sitta där o fika!
Själv ska jag också måla för brinnande livet.
Ikväll är det tak o väggar som gäller...senare en hel massa möbler också......ojoj...va mycket det är känns det som.
Härligt att se dina bilder på det som är färdigt......det där var ju en hel massa att måla!!!
Ha en härlig vecka!
Kraaaaam

Randi sa...

Heisann!!
Heldig er du som er ferdig med å male ditt spisebord, vi skal til å male det nå vi. Ny benk er laget for å få bedre plass, den skal males og lister skal på. Så bilder kommer vel til neste helg...håper jeg...
Hvilken maling brukte du?

Ha en fin dag.

Annas skattkammare sa...

Bordet blev jättefint i vitt! Och tack för att du svarade om vart du köpt kannan, jag gick in på sidan och trodde att man kunde beställa, men det kunde man visst inte.. =) så jag får njuta av den på dina bilder tills jag hittar en egen! Vet du vad det är för märke? Kram /Anna

Hannis sa...

Jag kommer direkt=))
Blev så fint!

Och du,grattis till dina awards.
Dom är du så värd!

Kram Hannis

Marie sa...

Så fint det blev! Visst är det en skön känsla när man har målat färdigt, man är så nöjd med sig själv, hihi. Kommer gärna på fika!!!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Ps. Grattis till de fina utmärkelserna!

Vardagslycka sa...

Så fint det blev! Det är värt mödan när man äntligen är klar, det är ganska mycket pillerjobb med alla stolar!
Läste om dig i Västerås Tidning så nu får du vara kändis ett tag.
Ha nu en fortsatt fin vecka!
Kram, Carina

Synnøve. sa...

Livet utan vänner vore tomt och innehållslöst. Så jag är glad jag har dig här :D
Så fint det blev kring ditt köksbord nu. Kommer gärna inom på en fika...
Så glömde jag ju nästan det viktigaste...
Grattis till dina utmärkelser.
Kram Synne.

Helena Sjögren sa...

Jo tack en fika skulle inte vara fel... Har inte fått ngt. kaffe sen i går..... Kalas bra blev det ny målade så klart ! Vit färg gör susen !

LantlivsAnette sa...

Halloj där !
Syrran och hennes familj ska inte flytta så långt , bara i en lägenhet för dom har sommarstuga här i närheten och där bor dom stora delar av året så då blir det så mycket jobb med hus och allt..
Så nu kan dom satsa mer i stugan i stället...
Kram Anette

Ljuva ro sa...

Vilken skillnad lite vitfärg kan göra! Jättfint!

A home far away sa...

Det blev så fint med lite vitfärg, som så mycket blir, hihi!

Ha en fin helg
Kram Gunilla

me and alice sa...

Hej!
Vilken skillnad det blev!!! jättesnyggt!
Härliga loppisfynd du gjort i sommar också...
kram Susanne

Sallys hus sa...

Hallå där!

bara lilla jag som kikar in!
tack för dina gulliga ord...de värmde!
så du o lilla trollbacken funderar på att komma häråt!!!
Ni kan väl tala om innan så fixar jag lite fika åt er....
Sååå kul!
Jag hade hoppats jag skulle ha hunnit komma till er lilla butik i sommar....men tiden bara försvann.
Det får bli längre fram.
Ha en härlig vecka!
Kraaaam

Evas Paradis sa...

Så jättefina stolarna och bordet blev ... du har ju varit ritkigt flitig med målarpenseln ;-)
Kram Eva

Malin sa...

Oj, vilken skillnad!!! Det blev verkligen jättefint!
Vitt är underbart i alla lägen=)