söndag 3 maj 2009

Tulpan pelargon och vinst!

Hej på er alla!
Vilken underbart härlig helg vi har haft .
Här har jag kunnat legat i bikini på altanen ..helt underbart...
man kan tro det är mitt i sommaren.


I torsdags när jag åkte hem från jobbet gick jag in i vår lokala trädgårdsbutik
då stog denna underbara Tulpan pelargon och log mot mig kunde inte motstå..visst är den vacker....den fick följa med mig hem..nu står den i vårat uterum och är vacker.
I love .......
Men helt otroligt....... förra veckan fick jag ett brev på posten från indiska hmmm....
vad är detta tänkte jag och öppna det jag hade vunnit 300kr. i present kort för att jag röstade på vår härliga vän Gua som tävlar om att bli sveriges härligaste inrednings blogg ..lilla jag har vunnit...Tjoho...Nu är det bara för kanal 5 att inse att hon ska vinna jag gillar hennes stil..den är sååååå härlig..hon är sååå duktig.

Ha en toppen vecka och njut av minsta lilla stund!!
Kramar Maria.


12 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hallå där.
Kul att se att det finns liv i dig.
Grattis till vinsten. Visst är Goa härlig.
Hoppas att allt är bra med dig ialla fall.
Vart fick du tag i den vackra tulpanen?
Kram Synne.

Lilla Trollbacken sa...

Hallå stumpan!
Vilken jättefin pelargon, sån måste jag spana in.
Ringer dej!
Kram
Gabrielle

Annas skattkammare sa...

Grattis till vinsten!
Underbar pelargon! Har aldrig sett sådana förut..
Kram /Anna

Tina sa...

Grattis. Vilken vinst. Visa oss vad du köpte sen...:-) Kram Tina

Hannis sa...

Hej vännen!
Men jisses!!Hur lyckas du övervintar så många Pellisar??
Vilket pyssel!

Grattis till vinsten!
Vad roligt.

Kram Hannis

Annas Vita Hjärtan sa...

Men ÅHHH så roligt! GRATTIS!

Ja visst har dagarna varit så härliga, det är så underbart ute. Men det är inte helt fel med lite regn nu.

Ha det bäst vännen!

Saknar dig!
Kram Anna

Tina sa...

Åh jag saknar dig också vännen. Om du har någon ledig tid kanske du kan titta in på mitt jobb och ta en fika!!! Kram Tina

Hanna sa...

Underbar pelargon du visar.
Hanna

Vardagslycka sa...

Grattis till vinsten! Där inne finns så mycket fint så det blir nog inte svårt att välja ut någonting.
Och vilken fin tulpanpelargon du har hittat, mild och fin i färgen!
Hoppas allt är bra med dig!
Kram, Carina

På Nannys trapp sa...

Hej Tjejjen mycket är det just nu jag sk aprecis på match flockorna spelar ikväll är ledig på fredag kan vi kanske ta en fika då saknar dig kram A-M..hem nr finns på eniro mitt mobil nr står på Janne men det är det enklaste av dem A-M

Anna Banana sa...

Vilken flax att vinna presentkortet, Grattis!

Evas Paradis sa...

Har samma söta pelargon ... helt bedårande är den!
Ha en fin helg
Kram Eva
PS Visar lite bilder från Wij Trädgårdar i Ockelbo på min blogg ... har du varit där? DS