måndag 30 mars 2009

Längtar efter våren...

Hej på er i dag är jag hemma för jag har feber och har ont i en muskel under höger skulderblad inte kul..har ätit verktabletter så att verken lindrats..


Sitter här och tittar i alla underbara inrednings tidningar jag har,
köpte senaste Jeanne d`ar living tidningen..den var bara sååååå bra ..
mycket fina vår bilder och sen Maries underbara hem..Tack Marie för all inspiration du ger..
Visar min underbara vår bukett..vita tulpaner och videung sååå fint tycker jag..
Nu du lilla vår är du välkommen att komma till oss med sol och värme...
Ha en underbar vecka ..sköt om er ..hoppas solen kommer snart!!!
Kramar Maria.

19 kommentarer:

Vardagslycka sa...

Hejsan! Åh, vilken ljuvlig bukett, videkissar är så söta!
Jag längtar också efter vår och lite varmare väder så man kan börja greja litegrann ute.
Hoppas du snart mår bättre!
Kram, kram Carina

marie sa...

Guud vad du är gullig Maria! Jag har fotat själv så det kändes lite kul att se det på papper!;))
Hoppas att ni har det bra och hälsa syster och mamma.
Kram
Marie minlillaveranda

På Nannys trapp sa...

Tjeena Maria längesedan inte kul med värk jag kom knappt upp ur sängen i fredags så jag tog hem kompisen Rigmor för att få lite själslig balsam och vips så blev det harmoni här hemma inte så tokigt nästa vecka ser det ut att jag tar mig ner till Öland en hel vecka det ska bli så skööönt om det blir så krya på dig kramar Ann-Marie PS TIdningen var så ljuvlig jag håller helt med om Maries hem..

Evas Paradis sa...

Stackars du ... du får ta en halsduk om halsen och dricka honunngsvatten.
Visst är tidningen Jeanne d'Arc Living underbar ... man drömmer sig in i som en annan värld ... en värld utan dammråttor och katthår ;-)
Många krya-på-dig-kramar
Eva

Evas Paradis sa...

Ohh ... jag glömde ju be dig ändra länken till min blogg ... har ändrat namn och adress från www.evasparadisivitt.blogspot.com till www.evasparadis.blogspot.com
Allt är ju inte vitt i paradiset ;-)
Eva

My Lovely Things sa...

Hej!!
du undrade om jag säljer knoppbrädor..
jag har en ute på Tradera just nu..Auktionen går ut den 1 april..säk på Knoppbräda..

Krya på dig..
kram Anna

Våglyckan sa...

Krya på dig och längtar också efter våren. Ja, Jeanne Darc magasinet ser man sig aldrig mätt i :-)
Kram från mig
/maria

Viveka i Bläckhornet sa...

Så vackert att blanda dessa...och visst välkomnar vi våren nu!

Kram viveka

Annas skattkammare sa...

Jag längtar jag med! Nåt så fasligt mycket! Fint du visar! Krya på dig! Själv har jag också lite feber, ont i bröstet och hosta, känns som det är ngt på g.. =(
Kram /Anna

LOPPISLIV sa...

Hej Maria! Tulpaner är min favvo snittblomma, och såå fint med lite videung till. Det ger lite vårkänsla inomhus när det inte finns utomhus. Ja visst längtar man efter våren nu, men den kommer så sakteliga. Bättre ändå att ha den framför oss än bakom :-) Läste att ni haft bloggträff, så roligt och mysigt, jag minns vår hos Jeanette med glädje, ler när jag tänker tillbaka på alla goa skratt vi fick. Hoppas vi ses någongång igen. Du är så himla go du. Kram Paula

Tina sa...

Hej Vännen...AJdå inte kul med feber och smärta. :-( Är det inte du så är det jag...:-) Sköt om dig, Kramar Tina

På Nannys trapp sa...

Hej igen stackars dig jodå vi åker kompisen Rigmor o jag o hundrana sticker på måndag och kommer hem efter påsk absolut inte helt fel..mycket vin o poker brukar det bli ocj lite styling i huset förståss ska bli såååå sköööönt...jag tar naturligtvis med mig kameran kanske kan vi ta entur vi bloggtjejer ner dit ngn gång och göra österlen o skåne... kram A-M...

Vintage sa...

Vilken underbar bukett!Maries hem är ljuvligt(Ett av de bästa)Längtar också efter sol och värme Kram susanne

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej igen!

Så glad jag blir att du länkat. Kollade min länklista och såg att du inte fanns med så nu är den uppdaterad :)

Sitter hemma hos äldsta dottern och bloggar. Skönt med miljö ombyte när man är hänvisad till soffa eller säng.

Kramar Viveka

Hannis sa...

Hej Vännen!
Hoppas att du mår bättre nu!

Vackert med vita Tulpaner.
Längtar efter våren så jag kan bli tokig!
Så i dag visade sig solen en liten,liten stund.
Väckte lite hop i alla fall=))

Må gott//
Kram Hannis

Synnøve. sa...

Så oändligt skönt att se att du lever...
Det har varit tyst länge från ditt håll.
Hoppas du har det bra.
En härlig bukett med tulpaner ser jag. Har samma vas själv, en röd, en genomskinlig och en i svart. Härlig form.
Önskar dig nu en riktigt fin kväll.
Kram Synne.

johanna sa...

Hej
Vill önska er en riktigt mysig påsk!
Kraam

Hannis sa...

Hoppas att allt är bra med dig!
Kikar in för att önska dig en glad påsk!

Kram Hannis

Lilla Trollbacken sa...

Hej gumman!
vill önska dej och din familj en härlig påsk!
Massor av kramar
Gabrielle