torsdag 12 mars 2009

Stockholm-bloggträff

Vi åkte på en liten shopping tur,dottern och jag det blev många steg om vi skulle haft stegräknaren på oss..hon hade många önskningar om affärer
så det var bara att gå på och hinna med så mycket som möjligt.

Hon hittade det hon hade tänkt sig.Men vi hann inte till Old touch som jag trodde vi skulle hinna med..men det var för henne vi åkte upp så jag får åka upp en annan gång och mysa i mina affärer.

Jag och Gabrielle hade ordnat en liten mysig bloggträff där vi bjöd på god paj och sallad och efterätt det ver en jätte mysig kväll med mycket prat och skratt..jag måste få säga att alla tjejerna är såååå otroligt gulliga och trevliga det är som vi skulle ha känt varandra hela livet.
. Det här fina överdraget hade Anna och Ann-mari med sig Tack ni är sååå härliga.

Den här fina krokusen hade Ann gjort i ordning..Tack gulliga Ann.
Men vi saknade två godingar som inte kunde vara med oss Sussi och Tina..men det får bli snart igen så ni kan vara med.Tack igen för en super trevlig kväll!
Ha en bra helg och njut ! Sköt om er !
Kramar Maria.


9 kommentarer:

Tina sa...

Hej Vännen...saknade er också...Jag kan träffas på söndag e.m om du har tid...skulle vara så kul att ses över en fika. Kram Tina

Hannis sa...

Mysigt med Stockholmsturen!
Och bloggträff!
Kul när bloggandet leder till vänskap.

Allt är bra med mig förutom tröttheten...
Längtar efter ljus och energi!

Hoppas att allt är bra med dig!

Kram Hannis

Annas skattkammare sa...

Åhh så mysigt ni verkar ha haft, och vilka fina gåvor du fått!
Kram /Anna

På Nannys trapp sa...

Heej supertrevligt var det jag längtar redan efter nästa gång..häromdagen saknade jag verkligen dig behöver just nu en jätte portion av livselixir o balsam för själen får se om vi kan träffas jag saknar din mamma också längesedan hon var in i butiken nu är jag ledig hela helgen det ska bli skönt många kramar A-M...

Evas Paradis sa...

Väldigt fint stolsöverdrag ...
Kram Eva

Min Skattkammare sa...

Det är så roligt när man kommer till skott att träffas, det är så lätt att fastna i sina dagliga rutiner att inget blir av.
Jag längtar hejdlöst efter värmen, allt blir så mycket lättare då......och roligare! :o)
Jättesött stolsfodral!
Önskar dig en riktigt skön helg, vännen!
Tack för påhälsningen! :o)
Kram Kicki

Sallys hus sa...

Hallå där!
Ååå va mysigt med bloggträff. Fast ännu mysigare med mamma-dotter-shopping...
Å med tanke på dina tidigare inlägg
borde man ju göra sånt lite oftare...man vet ju aldrig...
..ryser....

Ha en mysig vecka!
Kram Katarina

Hanna sa...

Härligt med en tur till stockholm. Jättefina bilder och stolsöverdragen är sååå fina.
trevlig helg
kram

Annas Vita Hjärtan sa...

Hejsan hoppsan!

Saknar er redan! Det var så himla trevligt och GOTT! Jag funderar på att bjuda in er till mig. Vad tror ni när skulle det passa?

Många varma kramar Anna Panna