tisdag 1 juli 2008

SEMESTER.........

Hej på er nu är det semester..underbart...
tänk vad man går och längtar efter denna tid och vips så är den här..
härliga 5 veckors semester.
Ville visa lite ögon godis man blir så glad av lite blommor..
Här hade vi en stor ek som vi har tagit ner men vi sparade stubben så att jag kan ställa fina blommor på den..visst är den underbar rosa och vitt är så fint tillsammans med zink.. Kolla in vilka fina stövlar jag hittade när vi skulle köpa utemöbler till butiken..
hoppas det blir fint väder nu ..så stövlarna få se så här fina ut ett bra tag..

nu vill jag visa kattungarna som jag berättade att vår katt
"Tiger " är pappa till
är dom inte söt..dom är 3 veckor nu...

Från oss alla till er alla trevlig sommar..mjauuu.....

Ha en skön semester och njut av varje liten stund...
ta hand om er alla!! Kramar Maria



26 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Oh det var det ljuvligaste jag har sett!
ha en fin semseter nu vännen!
kraam A-C

Peters Projekt sa...

Hallojsan Maria!

Ja jisses vad fina kattungarna är! Jag kan tänka mig att Tiger är stolt. Det är otroligt vad fort tiden går - från någonting som liknar en bratwurst med svans till helt ljuvliga kattungar på bara några veckor. Precis som vi upplevde, så piggnar de små, nyfikna krabaterna till så fort man tar den första bilden. Den andra bilden brukar bli med alla katthuvuden vända mot kameran ;)

Idag sålde vi de två första katterna. Oj, vad vi har gråtit här hemma. Det fina med den här kattaffären är dock att syskonen kommer till samma familj - mamman valde den vita honan, dottern valde den grå hanen.

Ha nu en härlig fortsättning på sommaren! Imorgon säljer vi nr 3 och på lördag nr 4 . . .

Kram / Peter :P

Annas skattkammare sa...

Men vilka små godingar.. =) Åhh dom är ju så goa att mysa med! Zink-baljan och stövlarna var jättefina.. Ha en fin semester! Kram /Anna

Synnøve. sa...

Skulle önska jag hade en fin ek här.... Som man kan sitta under och njuta av sommarn.....
Men det får bli att sitta under torkvindan eller äppleträden.
Vilka söta kattungar. Nen jag ska inte ha en katt....
Så sluta frestas hehe....
Ha en fin semester.
Kramen vännen.
Synne:D

Hannis sa...

Ha en skön semester du också!
Är ju underbart att bara vara utan att behöva bry sig om en massa måsten!

Ska hålla tummarna för att du ska slippa använda stövlarna och bara låta dom vara fortsatt fina =))

Kram Hannis
Ps.Vilka söta kattungar!!

Lilla Trollbacken sa...

Halloj stumpan!
Stövlarna är ju grymt snygga. Vill oxå ha!!!
Vilka ljuva kattungar suck!
Vi hörs!
Kram
Gabrielle

Jes/Vita villa vila sa...

Å det var väl de sötaste kattungar - sååå fina!!!

Önskar dig en jättefin semester!

Kram Jes

Marie sa...

Ljuvliga små kattungar och jättefina stövlar!
Ha en riktigt härlig semester!
Kram marie

Anna sa...

Kattungar är ju sötast i världen.. Ja, brevid hundvalpar och ankungar förstås! Lyllos dig! :)

Lisa

Solsjö - Under en vind sa...

Såå mycket sött!!!

Söta blommor, ännu sötare stövlra och allra sötast måste kissemissarna vara!

a det gott i sommar! Kram!

Färjtorp sa...

Men åhh vilka små sötisar!!
Gillar den guldiga färgen på katter.

Kram Johanna

Vardagslycka sa...

Men åh, så söta kattungar du har!
Vad kul om du kikar förbi och hälsar på! Vi har ju öppet alla dagar i veckan 12 - 17, men jag är ledig ibland. Nu till veckan är jag ledig månd, onsd och fredag. Vore ju självklart kul att få träffa dig och förhoppningsvis hinner jag bjuda dig på fika också!
Ha en härligt skön semester!
Kram, Carina

Cattis sa...

å så söta små kattungar :-)

Visst är det skönt med semester!
Fem veckor på raken låter så härligt!

Hoppas du njuter dem väl :-)

kram
Cattis

Frida sa...

Vilka söta kattungar! Hoppas du får en härlig semester!
Kram Frida

Gry sa...

Sötnosar!

Må så gott och ha en underbar semester ;-)

kram Gry

hemtrevnad marie sa...

Hejsan!!
Stövlarna är såå fina letade efter dom på Rusta när jag var där sist, men de var tyvärr slut!

Vad är det för blomma du har i zinkbaljan...den rosa...?
Tack för tipset om olivträdet...det kan jag behöva , hihi!
ha det gott!
kramis

Sallys hus sa...

Men himmel så ljuvligt söta!!
Ååååå...när man ser sånna små funderar man ju starkt på om man inte behöver en 4:e katt...hi hi...
Skönt med semester...men inte från butiken väl???
den har ni väl öppen hela sommaren???
Ha en härlig helg, kram

Vardagslycka sa...

Tack för besöket!
Det är så kul att ha ett "ansikte" på dig och Gabriella nu, och tänk att vi "kände" varann sen tidigare utan att veta om det!
Världen är bra liten ibland!
Ser fram mot att åka en sväng och hälsa på i Änglaboden, men jag hör av mig innan och kollar hur du jobbar.
Ha nu en riktigt skön helg!
Kram, Carina

Hela rubbet sa...

hej

åå såna söta kattungar

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej hopp!

Jisses så söta bebisar det var!

Vad vackert det är med pellisar i den fina baljan! Stövlarna är ju helt ljuvliga!

Hoppas vi kan höras snart!

Kramiz Anna

Tina sa...

Åh så söta kattungar...så mysiga. Nu är jag hemma igen och vi kanske ska försöka få till en liten träff ute i det gröna? Kram Tina

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej igen!

Ja det vore kul att ses!
Är du något i butiken eller är det semester helt för dig nu?
Jag kommer kanske ta någon mer dag men det blir nog svårt, det är full rulle här!
Ska nu måla en helt ny färg eller blir det samma?
Jag åker gärna ut till dig om du ska vara i butiken...behöver små mini semestrar på någon tille här och där...hihi

Ha det gott!
Kram Anna

Annas Vita Hjärtan sa...

hmmm tille=timme

Helena Sjögren sa...

Åhh vilka små godingar , kommer du att behålla ngn av de små ?

Önskar dig en skön ledighet , ha det gott kram Helena

Jen sa...

Halloj!

Bloggvärlden är verkligen kul!
Har varit sugen länge att skapa en egen blogg, men nu har jag verkligen vågat mig ut i bloggvärlden, och det är ju så kul!

Jo Änglaboden känner jag till och du och jag har faktiskt träffats där, jag tror i alla fall vid två tillfällen. Du har säkert träffat så många kunder, men jag och min sambo vet jag pratade med dig och din mor om stolsdynor och gammla hisslampor.Hi hi hi...kanske inte så lätt att komma ihåg oss.
Eran butik är ju jätte mysig och kronfatet och den vita hyllan som jag visar upp i min blogg är faktiskt köpta hos er....hi hi hi.

Hoppas att du vill titta in till mig fler gånger.

Ha det gott! / Jen

Jen sa...

Hi hi hi....jätte trevligt par *rodnar*....det kanske var vi.
Tyvärr har vi varken hittat någon lampa eller stolsdynor, men vi håller ögonen och öronen öppna i fall något dyker upp.

Ha en fortsatt skön sommar.

Ha det gott! / Jen