måndag 16 november 2009

Julmarknad

Hej mina vänner här i helgen har jag och Gabrielle stått på julmarknad
utanför kungsör vi har träffat jätte mycket trevligt folk och vi fick jätte mycket beröm för alla fina saker vi hade gjort och dom fina kläderna vi hade på oss.
Här kan ni se vad vi sålde..










Jaa det har varit många timmars knåpande för att få till allt detta men det var det värt.
Vi har haft jätte roligt medan allt kom till. Tack min goa vän Gabrielle
för allt roligt vi haft fram till våran julmarknad och en super trevlig helg.
Hade gott alla ni där ute och var rädd om varandra.
Kramar Maria.

10 kommentarer:

På Nannys trapp sa...

Heejjj vännen sååå mycket fint ni hade gjort stor beundran från mig som absolut inte kan men det ska bli sååå roligt att få träffas alla mgt kanske jag kan få ihop kram A-m..

Viveka i Bläckhornet sa...

Ojj så mycket vackert ni hade på bordet. Hoppas försäljningen gick bra.

Kram Viveka

Marita sa...

Hej! ja nog hade ni fina saker alltid!! Jag vär där i söndags em med maken och dottern. Vi handlade lite, ett vitt hjärta, mistel, the. Skulle ha kunnat handla mycket mer men vi glömde stanna vid bankomaten på väg till bygdegården. Det var egentligen meningen att jag och min syster Carina skulle stå på julmarknaden, men både hon och jag hade otur med en massa förkylningar och influensor... Troligen kommer jag att stå där när Elina ska ha cafe vid advent. Kommer ni också dit då?
kram, Marita

Marita sa...

hej! tack för att du varit in på min blogg! Nej, jag är inte syster med Carina i Slottsboden. Jag var in ganska sent med maken och min dotter. Vår dotter är blind och hade vit käpp, jag är ganska ljus, glasögon, ganska många extra kilon som jag går omkring med. Vi fikade också! Kommer du ihåg? Jag kommenterade era fina schalar och du berättade vart i Västerås ni köpt dem. kramis, Marita

Vita små hjärtan sa...

Hej!
Å vad vackert ni dukat upp! Vad roligt att stå så där och få lite julstämning!!!!
Kram Agnetha

Annas skattkammare sa...

Så mysigt det låter med julmarknad och så fina saker ni sålde! Förstår att de gick åt som smör.. =)
Kram /Anna

ängeln i vitt sa...

Hallojsan!

Tusen tack för pratstunden :) alltid kul att träffa nya bloggerskor. Men så otroligt mycket fint ni hade pysslat ihop. Hoppas att ni fick sälja mycket.

Visst ska din dotter ha en väska ( min absolut sista ) Jag kan inte komma till Torpa med den ska försöka hinna till Annas vita hjärtan på fredag eller lördag och kolla in en skänk och då tänkte jag om det är ok att lämna väskan där... vad säger du?

Kramiz Carina

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej gumman!

Jag har fått världens idé till bloggträff nästa gång. För vi måste ha en till men det får bli efter jul kanske i januari. Jag håller den lite för mig själv ännu, men vi måste bara göra det!!! Åhhhhhh vi kommer ha super mysigt!

Kram Anna

Unknown sa...

Hej gumman,

En stor grattis kram till dig och Gabriella som gjort så mycket fint och att ni fick sålt så mycket.

Ni har verkligen gjort mycket fina saker.

Som jag skrev till Gabriella så är det synd att avståndet är så stort annars kunde vi ha marknad ihop.

Hoppas att allting är bra med dig och att vi snart ses.

Önskar dig härliga ljuvliga dagar innan julens stress tränger sig på allt för mycket.

kramisar från mig och gubben
Jeanette

ängeln i vitt sa...

Hallojsan!

Hoppas att dottern fått väskan och att hon är nöjd. Den där 50 lappen tar jag nån annan gång tror inte jag kommer iväg till Anna före jul.

Ha nu en trevlig 2:a advent.

Kram Carina