torsdag 2 juli 2009

Sommar vila

Sol..sol..och åter sol..visst är det härligt..men jag har hört att det ska bli lite sämre till söndagen..
lite svalare kan det få bli men inte regn..jo lite regn för att gräsmattan inte ska brännas sönder..och att blommor ska må bra..
Men här njuter jag av värmen och av att jobba sista dagen i morgon..TJOHO..

Jag ville visa mina underbart fina blommor jag njuter av att ha blommor omkring mig..

Här nedanför är många av mina pelagoner som jag har övervintrat....
mmmm ..säger bara njut...
Önskar er alla en skön sommar
jag tar lite sommar ledigt från bloggen
men tittar in till er lite då och då.

Sommar kramar Maria

11 kommentarer:

Villa Solgården sa...

Ljuvlig pelargonhörna... :)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej såå fint du har!!!
TREVLIG SOMMARHELG!
♥Kramar Millan♥

Tina sa...

Ja det var skönt med en skur i morse. Nu i helgen blir ni inlåsta där ute va? Eller ska ni in och kika på bilarna? Jag och S ska ha picknick i gräset med våra familjer ikväll...:-) Men vännen vad en massa pellisar du har!!! Jätte fint. Kram Tina

Hannis sa...

Härligt med alla pelargoner!
Vet inte vad det är med mina Pellisar i år,dom vill inte börja blomma!

Hoppas att du mår bra och att du njuter av värmen//
Kram Hannis

Annas Vita Hjärtan sa...

Tjenixen!

Jag jobbar så kom gärna förbi här då. Så får du pengarna här istället. Det är ingen hemma hos mig om inte barnen är det, Adam är också här med mig.

Jag behövde verkligen den dagen, kände att jag kom i fas igen...härligt!
Nej jag hann inte heller njuta av sakerna. Jag ska fixa och måla lite med dem i kväll i stället.

Vi ses snart!

Kramis

Unknown sa...

Hej gumman,

Ville bara önska Dig en jätte härlig sommar med mycket sol och värme och massor av vila.

Sköt om dig!
Kramisar Jeanette

Synnøve. sa...

Hej vännen.
Gillar den sista bilden enormt mycket. Tänk vad man kan få till med några stegar och annat fint.

Ha nu en fin sommar.
Kramen Synne.

Hanna sa...

Så mycket fina blommor.
Hanna

marie sa...

Ni har väl inte missat eran mammas fina hem i Vakre Hjem nu??
Ha det gott och hoppas att ni haft en bra sommar!
Kram
Marie minlillaveranda

sylvia sa...

koselig blogg du har.elsker pelargonier.særli dronning ingrid.ha en flott sen sommer

Anonym sa...

Välkommen till min blogg
Loppis Skattkammaren, en blogg om loppisar, antikt, inredning och en hel massa annat kul.

Här tipsar jag om loppisar/butiker att besöka, skriver recensioner och visar foton från mina utflykter och fynd.

Tanken är att samla inspirerade och trevliga ställen på en och samma sida.

ag söker alltid nya saker att fota och skriva om!

Vill du att jag besöker Din loppis/butik, har du ett spännande hem, eller har du gjort ett riktigt bra fynd.
Kanske har Du besökt någon bra/dålig loppis.

Hälsningar Louise