söndag 4 oktober 2009

Hösten är här!!

Hejsan för ett tag sen fick jag för mig att stayla om hemma men det var inte det lättaste jag hade förmycket på gång samtidigt ..jag höll nämligen på att måla om våra köks luckor och i samma veva skulle jag plocka om i vardagsrummet hur dumt som helst..någon som känner igen sig..
Jag fick helt enkelt inte någon ordning på någonting så jag ringde min goa vän Gabrielle som fick komma som en räddande ängel och hjälpa mig ..Tack vännen jag är sååå nöjd. Nu ska jag försöka ta en sak i taget...
Tänk vad fort det går nu ..hösten är redan här ..jag kan tycka att det är ro givande eftersom man får tända sååå mycket ljus och det är en riktig mysförhöjare..var årstid har sin charm.
Ha nu en skön avslutning på helgen och hoppas eran vecka blir jätte bra.
Ta hand om varandra och var rädd om er alla!
Kramar Maria

13 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hej Snuppa.
Så bra det blev hos dig till slut. Du är välkommen hit att göra detsamma hehe....

Hoppas allt är bra med dig. Det var ett tag sen.
Här är det höst, men det är ganska skönt.

Ha nu en fin afton min vän.
Kramen Synne.

På Nannys trapp sa...

Tännk vad bra det blev och köket med de fina vita luckorna jag tror att Gabrielle får ta en vända till mig oxå många kramar A-M..

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej gumman!

Tänk vad vänner är viktiga. Särskilt de som är ens "riktiga" vänner som alltid finns där och som man alltid kan vända sig till!

Jag saknar dig ska du veta. Hoppas vi kan träffas och hitta på något snart.
Jag har lite idér på ställen att besöka, så det måste vi ta tag i.

Ha det gott vännen!

Kram Anna

Vita små hjärtan sa...

Jajamensan jag känner igen mig :)
Så fint du har pyntat på den fina skänken!
Ha en fin dag! Kram Agnetha

Lilla Trollbacken sa...

Hej vännen!
Du vet att det bara är att hojta om du behöver hjälp någon mer gång.
Har förresten provat att måla på strutarna och det blir jättefint!
Hoppas att vi kommer iväg på lördag för resterande inhandling!
kramar
Gabrielle

katarina sa...

hallå där!

jaha du det är bra med vänner....
Det blev ju toppen fint...;)
Fnissar för jag känner såp väl igen mig. Jag har ju också alltid för många saker på gång samtidigt.
Ha en fortsatt mysig vecka!
Kraaaaaam Katarina

Annas skattkammare sa...

Så fint det blev! Ibland behöver man lite hjälp på traven.. =)
Trevlig helg!
Kram /Anna

Annas Vita Hjärtan sa...

Tjoho!

Tittar in och säger *KRAM*

På Nannys trapp sa...

Hoppas su får en trevlig tjejträff jag tycker vi ska ha en snart ellerhur kramar A-M...

OlgaA sa...

Man vill ju hinna med allt och helst på kort tid och inte minst perfekt ska det vara ;)))
Trevlig att få komma till dig!=)

Vardagslycka sa...

Vänner är viktiga, de är guld värda! Jag sitter och småfnissar när jag läser för jag är likadan, jag har oftast flera grejer på gång samtidigt. Önskar att jag kunde göra en sak i taget men det går liksom inte.
Vad fint du har det hemma, det ser så mysigt och inbjudande ut!
Ha det så gott vännen.
Kram, Carina

Rita sa...

Hi,
I've just discovered your blog and i find it super.
So shabby, chic, warm and inviting.
Your pictures are agreat source of inspiration and are quuite likely to inspire mine as well.
If you have a chance, come and visit m at http://lillatrollbacken.blogspot.com/
I'll love to welcome you and show you around!!
Kramen
Rita

Tina sa...

Hej Vännen...Hoppas allt är bra med dig!!! Nu tror jag att jag har missat nå`? Vad händer den 27 november??? Kram Tina