tisdag 18 augusti 2009

Semetern slut

Ja nu är jag tillbaka efter en lång och härlig semester..
jag har haft det sååå bra varvat ner och njutit en heldel.. träffat en ny vän och handlat på loppis i massor..

Min nya vän bor med hennes gulliga mamma bredvid våran stuga i Nusnäs, hon har börjat med loppis på deras gård så ni kan ju gissa att jag gick loss när jag fick veta detta..
Sofie som hon heter är en helt underbart gullig tjej vi kom sååå bra överens så det känns som vi kännt varandra hur länge som helst .
Detta är mina loppis fynd i sommar ..ni kan gissa att jag är glad.. Har oxå hunnit med att måla om mina köksluckor men dom får ni se nästa gång..

Men bara för att vi har börjat jobba ska vi inte glömma bort att njuta av dom fina stunderna som finns mellan jobb och alla vardags bestyr...... Stanna upp och njut mina vänner.

Kramizar Maria

5 kommentarer:

Lilla Trollbacken sa...

Hallå där vännen!
Jo du visst har du gjort fina fynd nu i sommar.
Själv sitter jag här med näsan rinnande och med nysningar som kan skrämma en tiger på flykt!
I morgon börjar Victor i skolan, sen är allt tillbaka i normala gängor igen. Ganska skönt tycker jag. Har suttit och knopat i hop ett vintage armband idag. Har virkat och sytt dit pärlor. Erica blev så förtjust att hon fick det av mej.
Det var jättekul att fixa, och sen var det ju så billigt!
Kram på dej
Gabrielle

På Nannys trapp sa...

Heej vännen, mycket fina fynd du gjort i sommar,ock köket som blev såååå himla bra tänk vad lite vit färg kan göra..ser fraemot att se var du ska ställa alla dina fina fynd speciellt den vackra dörren kram A-M..

MormorRuthsAnn sa...

Hej där!!
Jag liksom gillar att du inte heller pepprar ut inlägg! Jag hinner inte riktigt med att göra det + att jag inte vill ha den pressen. När det suger i inläggstarmen och tiden finns så kommer det ett inlägg.

Härligt! Ser att du funnit massor av fynd, man blir ju så himla glad av dessa "skatter"!!

Skall bli kul att se köket så småningom....

Ha det bäst!
Ann

Vita små hjärtan sa...

Men en hel hög med fynd!!!! Vad roligt att fixa till o hitta bra platser till alla saker!
Ha en fin dag/Agnetha

Unknown sa...

Hej lilla gumman,

Vilken härlig semester du haft.
Lika roligt varje gång man möter en ny härlig människa som man lägga i vänkorgen......

Och fyndat har du gjort.....
Kanon!

Skall bli roligt att se dina köksluckor.

Hoppas få träffa dig på Formex nästa lördag.

Om inte så sköt om dig och lev väl.
Vi ses nog snart i alla fall.

Kramisar Jeanette