fredag 21 november 2008

Gult ett minne blott......

Hej på er ...jaa här har det hänt en del sen sist...
jag har dansat runt med målar penseln...jaa inte bara jag utan fick lite assistans utav mannen..
han vågade inte släppa mig lös på ett helt rum så han sa att han gärna hjälper till...
Så här såg rummet ut innan..... Och vipps......så här ser det ut nu...tänk vad lite färg kan förändra...
Ha en skön helg tillsammans med era nära och kära!!!
Här ska vi ha kalas och fira lilla mig... har nu blivit ett år äldre..oj vad fort det går...
Kramar Maria.









16 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Precis sådär gula väggar har vi också i vardagsrummrt - förse om jag orkartapetsera - annars kanske jag härmar dig - blev ju jättefint!

Kram Maud

LantlivsAnette sa...

Åhhh, tänk vad denna underbara vitfärg kan göra för ett rum..toppen snyggt blev det !
Japp, mina stämplar har jag köpt på Panduro..
Ha det gott
Kraaam Anette

Synnøve. sa...

Det blev minsan en stor skillnad.
Vadå inte vågade....
Tror inte han att du fixar det ensam hehe.
Vi kan visst vi tjejer.
Så det så...
Kramen vännen.
synne.

Tina sa...

Vad fint det blev...ha en härlig födelsedag!!! Kramar Tina

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så fint du har gjort! Det tar ju ett tag att måla så mycket väggar, och man blir bra trött i armar och axlar... Men sen när resultatet blir så fint så är det ju så härligt!
Kram
Marie

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Glömde ju att säga Grattis på födelsedagen!
Kram
Marie

Annas skattkammare sa...

Grattis till dig! *kram* =) Vad fint med vita väggar! Om jag får min vilja igenom så blir det samma sak här om ett tag.. först ska det tapetseras om i gästrummet..
Trevlig helg!
Kram /Anna

Lilla Trollbacken sa...

Hej vännen!
vad himla fint det blev med vitt!
Vilket ljus det blev! Måste komma och se det på riktigt!
Ska försöka komma ut och plocka lite lingonris idag.Har tänkt att göra girlanger till vardagsrumsfönstren!
Ha det bra!
Gabrielle

Hannis sa...

Men grattis i efterskott!!

Se där,nu har hon trollat igen!
Blev en otrolig skillnad!

Kram Hannis

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej vännen!

Åh så duktiga ni var nu. Jätte fint blev det ju!!!
Vad gjorde vi utan denna underbara färg???

STORT GRATTIS!!!

Kram Anna Panna

Marie sa...

Så vackert det blev i vitt, vilken skillnad!
Grattis i efterskott, hoppas att du hade en fin födelsedag!

Ha en trevlig kväll Maria!
Kramar Marie

Vardagslycka sa...

Ja, tänk vad vit färg kan göra underverk! Det blev jättefint!
Jag har en hyacintvas kvar som jag lägger undan till dig.
Vad kul om ni kikar förbi nån dag!
Jag måste försöka komma mig iväg till er nån dag också, vore så kul att se vad ni har för fint.
Ha det så gott.
Kram, Carina

Tina sa...

Trevlig advent vännen!!! Kramis Tina

Gårdsromantik sa...

Nu kan du vinna vackra saker i zink på min blogg - zinkhus från Walther & Co och mycket annat!
Kika in och var med du också!

Kram Maud

Helena Sjögren sa...

Får lov att gratulera i efterskott ! Så du är också skorpion då ?!! Jag har precis firat min födelsedag också, de duggar för övrigt tätt i vårt hem under november månad. Dottern fyller den 16:e mannen den 21:a och jag den 22:a .

Ha en trevlig helg !

smultrongården sa...

Åh, sån skillnad det blev, kära nån!

Härligt att sitta där nu o adventsmysa!

Kul att höra från dig.
Ha en riktigt skön advent. Det här är första helgen sen jag inte ens kan minnas som vi inte gör nåt. Sååå skönt ska det bli!
Kramar Eva